پورحیدری: میداودی را به تراكتورسازی می‌دهیم تا هر بازی 7 گل بزند
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، منصور پورحیدری در واكنش به صحبت های مدیرعامل تراكتورسازی مبنی بر اینكه داوران می خواهند استقلال را قهرمان كنند، اظهار داشت: از آدم‌هایی كه ورزشی نیستند و به ورزش آمده‌اند تا مدیریت كنند و فوتبال را هم نمی‌شناسند باید هم انتظار چنین حرف‌هایی داشت. شما بیش از این هم اگر توقع داشته باشید اشتباه‌ كرده‌اید.
وی افزود: مربی حریف ما می‌گوید اگر میداودی را داشتم 7 گل به استقلال می‌زدیم. بهتر است تقاضایتان را به باشگاه استقلال بفرستید تا اگر خود میداودی موافق بود در كمیته فنی و كادر فنی این مسئله را بررسی كنیم و میلاد را به شما بدهیم تا برایتان در هر بازی 7 گل بزند و شما را مقابل آن همه هوادار پرشور سربلند كند.
سرپرست استقلال تاكید كرد: ما مدام بین بچه‌ها كار می‌كنیم تا كسی در مورد داوری حرفی نزند اما همه رشته‌های ما را پنبه می‌كنند چرا كه بازیكن ما هم می‌گوید باید از حق خودمان دفاع كنیم. شما بروید نیمه دوم بازی با تراكتورسازی را آنالیز كنید تا ببینید چه اتفاقی رقم خورده است. نمی‌گویم آن اتفاقات به عمد بوده چون از آقای تركی هم كاری برنمی‌آمد چرا كه جو عجیبی بود. در بین دو نیمه وضعیت بدتر هم بود چرا كه بازیكن ما را با لگد زدند و حتما باید بازیكن خطاكار اخراج می‌شد اما چنین نمی‌شود و تازه طلب هم دارند. در طول دوازده هفته گذشته تنها یك پنالتی برای ما گرفته‌اند آن وقت فدراسیون می‌خواهد ما قهرمان شویم؟
وی افزود: تراكتورسازی با این حمایت پرشور مردمی جایگاهش اینجا نیست به نظر من مشكل از خودشان است و نباید دیگران را مقصر این اتفاق بدانند.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 844
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: